پنج وارونه
ღ عاشقانه ღ

اشکــــ هایــــــ منــــــ خسته ... جلسه امتحانِ


پنج وارونه

پنج وارونه چه معنا دارد؟

خواهر کوچکم از من پرسید

من به او خندیدم

کمی آزرده و حیرتزده گفت

روی دیوار و درختان دیدم

باز هم خندیدم

گفت دیروز خودم دیدم

مهران پسر همسایه

پنج وارونه به مینو می داد

آن قدر خنده برم داشت که طفلک ترسید

بغلش کردم و بوسیدم و با خود گفتم

بعدها وقتی بارش بی وقفه درد

سقف کوتاه دلت را خم کرد

بی گمان می فهمی

پنج وارونه چه معنا دارد؟

  عکس های منتخب احساسی رمانتیک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : Hasti تاریخ : یک شنبه 12 شهريور 1391



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به ღ عاشقانه ღ مي باشد.